PRIMA PRESS

FTV PRIMA. spol. s r.o.
IČ: 48115908
DIČ: 008-48115908

.

Adresa

nám. Dr. V. Holého 16
180 00 Praha 8


Mladý Svět Recepty Prima Nápadů TV TIP Seriál 4X4 Auto MagazínTV TIP Seriál

Obchodní podmínky prodeje inzerce v časopisech vydávaných společností FTV PREMIÉRA, spol. s r.o. („vydavatel“)


I. Objednání inzerce
1. Inzeráty přijímáme pouze na základě písemné objednávky zadavatele nebo na základě písemné smlouvy. Pro úspěšné vyřízení objednávky musí být objednávka zadavatelem podepsána a orazítkována a vydavatelem písemně potvrzena.

2. Objednávka musí obsahovat veškeré potřebné náležitosti, tj. název firmy, fakturační adresu, IČ, DIČ, bankovní spojení a kontaktní osobu. Je-li zadavatelem reklamní agentura, objednávka musí též obsahovat údaj o tom, pro kterého klienta reklamní agentura inzerát zprostředkovává.

3. Zadavatel plně zodpovídá za včasné dodání všech bezchybných podkladů pro inzerci.

4. Zadavatel rovněž odpovídá za správnost a právní přípustnost inzerce.Vydavatel není povinen zkoumat zakázky a inzeráty, kterými mohou být porušena práva třetích osob.

II. Potvrzení objednávky a platební podmínky
1. Ceny inzerátu jsou stanoveny v souladu s platnými ceníky tiskových médií, ve kterých jsou inzeráty uveřejněny. Základní ceny jsou upraveny podle platných ceníků bez slev a přirážek.

2. Zadavatel uhradí cenu inzerátu na základě faktury vystavené vydavatelem převedením příslušné částky na účet uvedený na faktuře.

3. Zadavatel je povinen zaplatit fakturu do 14 dnů od jejího obdržení, pokud není stanoveno jinak. Při nedodržení termínu splatnosti faktury za inzerát má vydavatel právo další inzerci až do zaplacení dlužné částky zastavit.

4. U dlouhodobých obchodních vazeb lze smluvně sjednat i jiné platební podmínky.

5. V případě platby předem má zadavatel nárok na slevu 3%, pokud doručí doklad o zaplacení nejpozději dva týdny před uveřejněním.

6. V případě prodlení s platbou inzerátu bude zadavateli zpět doúčtována poskytnutá sleva formou smluvní pokuty, vyúčtován úrok z prodlení 0,2% denně a náklady spojené s vymáháním.

7. Vydavatel je povinen zaslat každému zadavateli dokladový výtisk titulu ve kterém vyšel jeho inzerát.

8. Příplatek za konkrétní umístění na stránce 20%

9. Slevy za opakování
3x . . . . . . . . . . . . . . .5%
4 – 6x . . . . . . . . . . . 10%
7 – 9x . . . . . . . . . . . 15%
více než 10x . . . . . . .20%
Kritéria pro přiznání opakovací slevy: jedna objednávka, jeden klient, stejný formát (všechny podmínky musí být splněny současně). Slevu lze uplatnit na kombinovanou inzerci ve všech titulech vydavatele.

III. Storno inzerátu, odstoupení od objednávky
1. Zadavatel má právo svou objednávku stornovat.

2. Pokud klient stornuje inzerci v průběhu 4 týdnů před vytištěním, hradí 100% ceny inzerátu, 4 – 6 týdnů před vytištěním platí 50% z ceny inzerátu.

3. Stornování je nutné učinit prokazatelně a písemně. Z naléhavých důvodů lze provést storno i telefonicky.V tomto případě však musí být do 24 hodin potvrzeno písemně.

4. Vydavatel je oprávněn v případě storna vždy požádat vrácení slev za opakování nebo za finanční objem, na které pozbyl zadavatel tímto stornem právo.V případě storna je vydavatel oprávněn požadovat úhrady vynaložených nákladů.

IV. Zveřejnění inzerce
1. Pokud zadavatel ve své objednávce inzerce neuvede přesný termín uveřejnění, potom inzerát bude zveřejněn v nejbližším možném vydání.

2. Jestliže zadavatel objedná inzerát ve formátu, který není možné v titulu uveřejnit, potom vydavatelství upraví inzerát do nejbližšího možného formátu ze standardních formátů daného titulu.

3. Vydavatel neodpovídá za obsahovou správnost údajů v uveřejněných inzerátech a není povinen zkoumat, zda jimi nejsou porušována práva třetích osob.

4. V případě zásahu vyšší moci (zejména přírodní a jinou katastrofou, stávkou, výlukou) je vydavatel zbaven odpovědnosti k plnění závazků a poskytování náhrad za vzniklé škody.

5. Inzeráty, které v důsledku svého obsahu a stylizace nejsou jasně rozeznatelné od redakčních textů, musejí být označeny titulkem KOMERČNÍ PREZENTACE/ INZERCE nebo podobným výrazem.

V. Právo odmítnutí inzerátu
1. Vydavatel si vyhrazuje právo nepřijmout ke zveřejnění inzerci, která je svým obsahem nebo formou v rozporu s právními předpisy, jinými normami nebo zvyklostmi, nebo která by jinak poškodila jméno vydavatele.Vydavatel si vyhrazuje právo nepřijmout inzerci ke zveřejnění i tehdy, pokud by narušovala obchodní záměr či jiné obchodní zájmy vydavatele.Vydavatel takovou skutečnost zadavateli neprodleně oznámí.

2. Vydavatel neodpovídá za případné škody vůči zadavateli, pokud zveřejnění inzerátu odmítne z výše uvedených důvodů.

VI. Ceny inzerce
1. Ceny inzerce jsou podrobně stanoveny v cenících platných pro jednotlivé tituly.

2. Ceny za vkládanou inzerci nebo vkládání vzorkových výrobků jsou kalkulovány individuálně podle požadavků zadavatele a po konzultaci s výrobcem konkrétního titulu.

VII. Reklamace a náhradní plnění
1. Vydavatel neodpovídá za vady způsobené chybnými podklady dodanými zadavatelem.

2. Vydavatel odpovídá pouze za zaviněné porušení povinností vydavatele vyplývajících z těchto Obchodních podmínek prodeje inzerce a ze smlouvy/potvrzené objednávky.

3. Součástí inzertních podkladů dodaných zadavatelem musí být nátisk. Není-li nátisk dodán, vydavatel neručí za správnou kvalitu tisku inzerátu a je oprávněn inzerát otisknout v podobě, kterou uzná za vhodnou.

4. Zadavatel je povinen reklamovat případné vady uveřejněného inzerátu písemně do 7 dnů po obdržení dokladového výtisku, jinak jeho práva zanikají.

5. Je-li inzerát vadný, je zadavatel oprávněn požadovat v rámci nároku z odpovědnosti za vady pouze opětované uveřejnění opraveného inzerátu, nedomluví-li se smluvní strany jinak.

VIII. Podklady pro inzerci a provádění korektur
1. Je v zájmu zadavatele dodat co nejkvalitnější podklady (zejm. fotografie, diapozitivy, ostré černobílé předlohy, barevné nátisky apod.) aby v grafickém studiu nebo v tiskárně mohl být připraven kvalitní inzerát.

2. Korektury zadavateli zasíláme na požádání. Pokud se zadavatel nevyjádří ke korektuře ve stanovené lhůtě, pak ji považujeme za schválenou.

3. Veškeré podklady vracíme pouze na vyžádání.

4. Vydavatel zaručuje běžnou kvalitu tisku podle technologie použité pro jednotlivé tituly a v závislosti na kvalitě podkladů dodaných zadavatelem.

5. Zadavatel může grafické provedení inzerátů dodat již hotové. Podklady pro inzerci viz Technické podmínky inzerce.

IX. Závěrečná ustanovení
V případě potřeby může vydavatel výše uvedené podmínky před převzetím objednávky modifikovat podle charakteru objednávky nebo osoby zadavatele.Takto modifikované podmínky nahradí obecná ustanovení těchto Obchodních podmínek prodeje inzerce.